"W dniach 20-22 września klasa 2a była na intensywnej wycieczce „Małopolska i Podhale” – dużo ciekawych miejsc i dużo niezapomnianych wrażeń. W skrócie:
Pierwszego dnia zwiedziliśmy Krakowski Kazimierz, który przez wiele wieków był miejscem współistnienia i przenikania się kultury żydowskiej i chrześcijańskiej. Obecnie stanowi jedną z ważniejszych atrakcji turystycznych Krakowa, jest też jednym z ośrodków życia kulturalnego miasta. Przewodnik opowiadała nam historię Kazimierza i wiele ciekawostek zaczerpniętych z kultury żydowskiej. Potem był oczywiście spacer po Krakowie i punkt obowiązkowy- Rynek.
Pełni wrażeń udaliśmy się  na Podhale - do Poronina. Tam noclegi w ślicznej góralskiej chatce- cała chatka tylko dla nas!
Drugi dzień rozpoczęliśmy od spływu Dunajcem na tradycyjnych flisackich tratwach. Raczeni opowieściami flisaków, podziwialiśmy jedyne w swoim rodzaju widoki. Tego samego dnia dotarliśmy do  stolicy Tatr - Zakopanego, tam spacer z Giewontem w tle i tradycyjnie Krupówki…  Już po zachodzie słońca relaks- kąpiel w Termach Podhalańskich.
Ostatni dzień wycieczki, to ekstremalna zabawa w Energylandii w Zatorze! Tam daliśmy radę wszystkim wyzwaniom, wrażenia nie do opisania.
Przez cały czas wycieczki pogoda jak na zamówienie,  czas zleciał za szybko…"