• Przyjazd grupy: 31 maja (niedziela) w godzinach wieczornych – ok. 18.00

Zbiórka i "przydział " do rodzin w sali gimnastycznej w I LO w Lubinie – ul Kopernika 7
Kolacja w domach

WARSZTATY: 1 – 3 czerwca 2015
DAY 1

  • 1 czerwca należy przywieźć Amerykanów do I LO na godz. 9.45 Uczestnicy warsztatów rozpoczynają zajęcia o godz. 14.30, kończą ok godz. 19. Odbieramy YA po zajęciach (ok 19.15 - 19.30) ze szkoły.

W domu kolacja.
DAY 2

  • 2 czerwca Amerykanie przyjeżdżają na 8.45. Warsztaty zaczynają się o godz. 9.00 i kończą o 19.00.
    Odbiór gości ze szkoły ok.19.15/30.
    Kolacja w domu.
    DAY 3
  • 3 czerwca – należy przywieźć Amerykanów na godz. 10.00 do Hali Sportowej przy SP14 (ul. Norwida 10)
    Młodzież przychodzi dopiero na godzinę 15.00. o godz. 19.00 do 21.00 trwa SHOW.
    Przewidywany odbiór Amerykanów z hali sportowej godz. 22.00 (max 23)

  • Gościcie Państwo w domach po jednej lub dwie osoby. Warunki zakwaterowania to wymagane minimum: pokój z osobnymi miejscami do spania – mogą być łóżka polowe/ materace. Powinni Państwo zapewnić im:
    śniadanie i kolację oraz suchy prowiant na drogę powrotną.
    Szkoła zapewnia obiady (3 dni) oraz bufet (drugie śniadanie i wodę). Nie musicie Państwo zapewniać im prowiantu podczas 3 warsztatowych dni. Ewentualnie zawsze potrzebna jest woda!

  • Młodzi ludzie, których będziecie Państwo gościć są bardzo zdyscyplinowani, skromni, świetnie zorganizowani i bardzo pogodni. Nie potrzeba organizować im żadnych dodatkowych atrakcji, czy podejmować w jakiś szczególny sposób. Po doświadczeniach z sześciu odbytych warsztatów wiemy, że będzie to niezapomniana wizyta – zarówno dla Państwa, a szczególnie dla Waszych dzieci.
  • Dziękujemy za przyjęcie naszych gości. Młodzi ludzie, którzy będą u Państwa przebywać są w trasie od kwietnia i skończą ją w lipcu – dlatego, jeśli nie będzie to duży kłopot, mogą poprosić o możliwość wyprania rzeczy – jeśli będzie to dla kogoś problemem – nie trzeba tego robić.
  • Uczestnik goszczący Amerykanów płaci tylko 40Euro/150zł i dodatkowo rodzina otrzymuje 2 bilety na przedstawienie (będą je mieli was YAs:). Normalnie bilety są płatne (30 i 15 zł). Bilety powinni dla Was mieć Wasi YAs.

 

  • Uczniowie podali nam, kto może gościć wegetarian - przy przydziale gości do domów przez Amerykanów może to zostać uwzględnione. Prosimy zapytać swoich gości czy są np. wegetarianami (jeśli ktoś zgłosił, że to nie problem) lub czy ktoś ma na coś alergię. W grupie w tym roku jest zaledwie 4 wegetarian i jeden weganin, który gości u p. MarciniszynJ
  • W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Joanna Marciniszyn: 503 034 383 (najszybszy kontakt smsowy!) lub na facebook’u: Joanna Marciniszyn

PODSUMOWUJĄC:
Przez wszystkie dni szkoła zapewnia YAs obiady i przekąski, prosimy Państwa o zapewnienie noclegów, śniadań i kolacji oraz umożliwienie zrobienie prania, ponieważ nasi goście są w trasie od kwietnia. Managerka grupy ma podane telefony uczestników i jednego z rodziców. W razie JAKICHKOLWIEK pytań, wątpliwości, kłopotów prosimy bez wahania kontaktować się z p. Joanną Marciniszyn.

UWAGA:
na zajęciach obowiązuje strój i obuwie sportowe.
We wtorek 2 czerwca będą zbierane kaucje ZWROTNE na koszulki (30zł), które są strojem na SHOW, oprócz koszulki wszyscy uczestnicy mają mieć jeansy! Jeśli ktoś będzie chciał zachować koszulkę – nie odbiera kaucji.
Bilety na SHOW dostaną wszyscy, którzy goszczą YA od swoich gości.

Wszyscy pozostali będą mogli kupić bilety przed SHOW – w hali od 18.30 – 30zł i 15 zł dla uczniów/dzieci lub w drugi dzień warsztatów.


HARMONOGRAM WARSZTATÓW 2015

1 DZIEŃ (poniedziałek: 1.06. 2015r ) - I LO

10.00 – 13.00 YA przygotowują salę gimnastyczną: montaż sprzętu

14.30 zbiórka uczestników: I LO i inne szkoły

15.00 – 19.00 – zajęcia warsztatowe

2 DZIEŃ ( wtorek 2.06. 2015r.) - I LO

9.00 – 19.00 – zajęcia warsztatowe

W trakcie przerwa na obiad (we własnym zakresie

3 DZIEŃ (środa 3.06. 2015r) - Hala przy SP14 (ul Norwida 10)

10.00 – 15.00 – przygotowania techniczne (tylko grupa Amerykanów)
15.00 – 17.00– próba generalna (Uczestnicy przychodzą ponownie na 18.30) 17.00 – 18.45– próba generalna – tylko Amerykanie
19.00 – 21.00 SHOWTIME!

Odbieramy YAs po poskładaniu sprzętu ok godz. 22 – 22.30.
Późna kolacja w domach.

  • WYJAZD grupy 4 czerwca w godzinach poranny spod I LO (prosimy o zapewnienie prowiantu na drogę)

    DZIĘKUJEMY!