Dołącz do stresoodpornych!


Nie ma ludzi całkowicie odpornych na sytuacje stresowe, jednak wśród nas są tacy, którzy lepiej radzą sobie z tym niewidzialnym przeciwnikiem dzięki temu, że:


J

  • JADAJĄ SPOKOJNIE I O STAŁEJ PORZE KILKA NIEZBYT OBFITYCH POSIŁKÓW TYM PRZYNAJMNIEJ JEDEN CIEPŁY.

  • PIJĄ MNIEJ NIŻ 3 FILIŻANKI KAWY DZIENNIE.

  • ŚPIĄ ŚREDNIO 7 GODZIN NA DOBĘ. REGENERACJA ORGANIZMU TO KLUCZOWA KWESTIA W WALCE ZE STRESEM.

  • MAJĄ OBOK SIEBIE CHOĆ JEDNĄ BLISKĄ OSOBĘ, NA KTÓRĄ ZAWSZE MOGĄ LICZYĆ, ZWIERZYĆ SIĘ.

  • ĆWICZĄ PRZYNAJMNIEJ 2 RAZY W TYGODNIU TAK, BY SOLIDNIE SIĘ ZMĘCZYĆ.

WAGĘ TRZYMAJĄ W RYZACH.

  • DZIAŁAJĄ SPOŁECZNIE LUB SPOTYKAJA SIĘ Z LUDŹMI O PODOBNYCH ZAINTERESOWANIACH.

  • UMIEJĄ OTWARCIE ROZMAWIAĆ O TYM, CO CZUJĄ, SZCZEGÓLNIE GDY JEST TO SMUTEK I GNIEW.

  • PRZYNAJMNIEJ RAZ W TYGODNIU ROBIĄ COŚ DLA SIEBIE, DLA PRZYJEMNOŚCI.

  • KAZDEGO DNIA ZNAJDUJĄ CZAS, ABY SIĘ WYCISZYĆ, ZRELAKSOWAĆ.

  • W TRUDNYCH CHWILACH MÓWIĄ ,,PORADZĘ SOBIE”.

  • UMIEJĄ WYBACZAĆ, NIE CHOWAJĄ URAZY.

                 OPRACOWANO NA PODSTAWIE ARTYKUŁU ,, ROZGRYŹĆ STRES”

                 ZAMIESZCZONEGO W LISTOPADOWYM NUMERZE ,,ZDROWIA"

 

Serwis wykorzystuje ciasteczka. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information